PROductes a mida, contes, il·lustracions, personatges i ficcions

Amb una inventiva en estat d'exitació, tinc temps i ganes per treballar amb mans i cor qualsevol idea nova, només em falta l'excusa, me la donaràs tu?

6 de febr. 2010

El cel ja és vermell i blau

I ho seguirà essent cada dia doncs pel món les coses segueixen igual. Potser és el seu millor exemple, han estat així i seguirant essent-ho de boniques!!! Quan em paro a mirar-me'l?
Ara que m'he parat amb tants aspectes, aquesta crisi per sort...m'està fent canviar el món, donar-li voltes i decidir -com la millor oportunitat per fer-ho- de canviar.
I com que en el fons sóc prou burra, m'ho demostra pacíficament, fent-me residir en un bucle on tot es torna a repetir en perfecte equilibri. La que no està en equilibri sóc jo, amb els meus ànims, amb els meus pensaments, amb els meus sentiments, amb el meu cos, amb la meva alimentació, amb la meva intervenció al món, amb els meus veïns...etc, i és tot això LA GRAN FEINADA, el que m'està convidant a canviar, i ho penso fer. I intentant-ho trobaré la millor manera n'estic segura. I no m'enfado, sinó que observo doncs estic aprenent a observar, i  passen moltes coses, coses que no m'agraden i que no em fan feliç al costat de coses grandioses...com poder-ne viure l'equilibri? Potser explicant-les. La primera i no és fruit del baixon ressacon, com podria semblar és que ahir per milèssima vegada vaig anar de marxa, i evidentment si no hi poses la marxa tu, on és la marxa? Però més enllà d'aquesta reflexió: perquè seguim anant de marxa tòxica? de marxa buida? de marxa desesperada? I us puc assegurar que som una munió! Torno a llançar la pregunta a l'aire: Quan ho vam aprendre???????????????????????????????????????????????

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

proposa,pregunta,suggereix i suggestiona!